sâmbătă, 21 martie 2009

Iubirea eterna!

Conversatie aprinsa intre doua stoarfe, dna. Ponor* si Andreea Marin*, in fatza Everest-ului de la Romana (discutia incepe dna. Ponor, k are IQ-ul "mai mare"):

- Ce faci fatã,

Unde-i baiul?

Unde ţi-e pula

Cât paiul?

- Bine, fatã,

Frec o duduie,

Ma gândeam

Sã-ţi fac o muie...

- I-auzi mey,

Hai, vino-ncoace

Uite-n sus

Cum pula-mi zace…

- Vai tu, ştoarfã ordinarã

Fie-ţi azi ţãrna uşoarã,

Cã mã crezi pe mine proastã

Nimenea te vrea nevasta…

- S-o crezi tu, juma de ştoarfã

De n-ai bani mãcar de-o boarfã,

Cu experienţa mea

Aveai la gurã telemea…

- Hai tu, crãcãnatã micã

Sã-mi mãnânci “aia” voinicã,

Nu mai bate p’arãturã

Cã eu azi mi-s nesãtulã…

- Sã te fut’ ãl necurat,

Te blestem sã fii uitat,

Sã îţi moarã la intrare

Chit cã e cât parul mare…

- Hai dispari, gãoazã ruptã

Sã mori cu pula nesuptã

Cã de pula eşti sãtulã

Cã mai ai iaurt la gura…

- Bine mey, sã mori ’ţi doresc

Sãriţi-ar mucii pe pereţi,

Şi cu sloboz sa-ţi umple gura

Douã roţi striviţi-ar pula!

2 comentarii:

  1. vai, mor! =)) doar ca eu si marin nu ne-am conversat niciodata in fata la everest la romana :P

    RăspundețiȘtergere
  2. vaaaai:))))))) nu draga v-ati conversat in bed. p tacute:))))

    RăspundețiȘtergere